Fernando Felman - Living in Australia

Monday, December 25, 2006

Bye bye, Brissie

סוף שנה, סוף עונה וסוף תקופה. התקופה שלנו בבריסביין. היה מדהים: טיילנו המון וביקרנו בהמון מקומות נפלאים. בריסביין יפיפייה עם מזג אוויר שאפשר רק לקנא.

"השירות" שלי בבריסביין הסתיים ואני חושב שהדרך הטובה ביותר להעביר לכם מעט את החוויה הזו היא ע"י התצפית שהיתה לי מהחלון בדירה:



אחח, כזו תצפית לא תהיה לי עוד הרבה זמן...

וזו התצפית מהר קוט-סו שביקרנו בו רבות - התמונה הראשונה מכילה את כל הפאנורמה והשנייה מתפקסת על איזור העיר וההרים הקרובים לה (קצת ערפילי, באור בהיר זה הרבה יותר מדהים):




רק למען הסר ספק, נכון שברור לכם שצריך ללחוץ על התמונות כדי להגדיל אותן? נו, עכשיו זה בטוח ברור.


טוב, אז ארזנו קופסאות (האמת שרק שרית ארזה, אני הייתי עסוק בלבקר אותה) ועזבנו את בריסביין שטופת השמש לטובת סידני הקייצית. סידני בקיץ זה חופים בהירים, אנשים שזופים והמון המון אור, נכון? אז זהו שלא!
מישהו שם בסידני מנסה לחקות את לונדון. מלכה וציפס בחומץ כבר יש להם, עכשיו הם מתרגלים את קבלת הפנים הבריטית הידועה: העיר אפרורית, קרירה בבקרים ומאוד מאוד גשומה. גם כן קיץ!



טוב, אני הולך לישון ולחלום על ימים יפים יותר.

שנה טוב לכולם מסידני!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home