Fernando Felman - Living in Australia

Thursday, October 12, 2006

Surfers Paradise Beach

עוד סופ"ש עבר ועוד טיול בקווינסלנד.

לפני שבוע שכרנו רכב ונסענו לאיזור חוף הזהב שהיא רצועת חוף מקסימה בגבול המזרחי של אוסטרליה המשתרעת על כ 60 ק"מ.


אנחנו נוסעים לחוף שמבטיח חול לבן, ים כחול והמון גלים: ה- Surfers Paradise!


אז העמסנו על האוטו קצת מגבות, מים ו... פחות משעה מאוחר יותר הגענו לכאן


לפני שאני פורש את התמונות שלקחנו שם, please bear in mind שחוף הזהב הוא אחד החופים היותר מוכרים כאן. הוא ממוסחר, מטויל ובכיץ נערכות בו תחרויות גלישה. עדיין, אחרי כמות התיירים המטורפת והאפשרויות העסקיות – החוץ נראה מדהים:


חול בהיר, חוף נקי, מים שקופים וגלים. הרבה גלים. מי שמכיר אותי יודע שאני לא ממש מטורף על ים. במיוחד לא לטבול בו. למעשה אני די שונא שחייה בים. אבל, וואו, הייתי חייב להיכנס. אין, מילים לא יוכלו לתאר את ההרגשה (או לפחות, המילים שאני אבחר לא יוכלו לעשות את זה). אבל זה היה פשוט מדהים!


לקראת הערב עברנו לטיילת לקחת כמה תמונות מהשקיעה (תזכרו שהשמש שוקעת במערב – כלומר לא לתוך הים) והמשכנו למדרחוב העמוס (אין תמונות - מי שראה מדרחוב ממוסחר אחד, ראה כבר את כולם).



ולמי שלא יודע - אפשר ללחוץ על התמונות. באמת, הן לא יעלבו. :-)


עד העונג הבא...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home