Fernando Felman - Living in Australia

Wednesday, August 23, 2006

Flat Hunting Season


קצת על הלך הרוח האוסטרלי, מזווית אישית כמובן. למעשה, מהזווית שלי על החוויה המתישה שנקראת: חיפוש דירה.

באוסטרליה המנהג מעט שונה מבארץ. ע"מ לאתר דירה צריך קודם להזמין תור להתרשמות (!) מראש (!) ואם הכל עבר חלק ניתן למלא טופס בקשה להשכרה (!!!) שבו יש לרשום את כל הפרטים, כולל פרטים אישיים, הכנסה, היסטורית חשבונות, ממליצים ומה לא. בקיצור, הכל.

אז זה מה שאני עושה בשבועיים שלושה האחרונים: קובע תורים להתרשמות, ממלא טפסים ארוכים ומחכה. קצת קשה להסביר את זה במילים, אבל זו גישה שמאוד זרה לארץ: שומדבר לא זבנג-וגמרנו ולכל דבר יש כללי התנהלות מלווה בטופס מתאים. זה פשוט הלך רוח, או גישה, שצריך להתרגל אליה באוסטרליה.

אז כאמור, כרגע אני מחפש דירה ל-4 חודשים שאני צפוי לשהות פה בבריסביין. ואחרי שתהיה לי דירה אני אוכל להעביר את כל הכבודה מסידני ואז גם שרית תצטרף אלי. ואז....או... אז נוכל לצאת לטיולים ביחד בסופ"שים ולחלוק תמונות מדהימות מנופי קווינסלנד שטופת השמש (וזה, ד"א, השם הרשמי בלוחיות הזהוי של הרכבים: Queensland – the sunshine state). יש למה לחכות!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home