Fernando Felman - Living in Australia

Sunday, June 01, 2008

Riding the Sydney's Olympic Park

יש לי אופניים. לא משהו מיוחד, אופני הרים ממסגרת ברזל שמחזיקות רכיבי שימנו מהסדרות הנמוכונת. את הזוג העניק לי חבר מהעבודה שנמצא עמוק בתוך הספורט הזה עם אופני כביש מהדור החדש, מסגרות מבוססי פמחן ומה לא. קיצור, הוא זכה בזוג הזה ומכיוון שאין לו שימוש בהן הוא העביר אותן אלי. שלא יהיה ספק, למרות שזה לא זוג top of the line, זה עדיין עובד ועובד לא רע בכלל. נכון, קצת כבדות אבל אם נכנסים לעניין של משקל אני חושב שהרווח האמיתי יהיה אם אצליח להשיל מעט מסה מיותרת אצלי...

בכל מקרה, חשבתי על מסלולים שאפשר לקחת את האופניים לסיבוב והיעד ההגיוני ביותר הוא הפארק האולימפי של סידני, זה שנבנה עבור אולימפיאדת קיץ 2000. איזור מדשאות רחב, שבילים מתוחזקים מנוקדים בכמה אגמים והכי חשוב, מרחק נסיעה קצר מהבית.

מזג האווויר, באופן לא מפתיע, היה סגרירי ומעונן. זה בד"כ המצב כשאני יוצא בסופ"ש לבלוי בחוץ. טרם פיענחתי את הסיבה לכך אבל זה המצב. זה לא שהיה קר וגם לא ירד גשם אלא שהשמיים המעוננים נותנים שם רע לתמונות. ניחא, מצד שני מזג אוויר שכזה הוא אידאלי לאימון: קריר מעט אבל נעים אחרי שהשרירים נכנסים להילוך נכון. מבטיח לחזור על הטיול הזה בעתיד ובתקווה מזג האוויר יתבהר עד אז.




כמו תמיד, את האלבום המלא אפשר לראות באתר התמונות שלי.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home