Fernando Felman - Living in Australia

Sunday, February 10, 2008

InfoChoice is complete! Hurray!

זוכרים את הפרויקט שתכננתי לפני שהתחלתי לעבוד עם מיקרוסופט? לא? טוב, לא ממש מפתיע הרי לא סיפרתי על זה. בגדול, החברה שלי זכתה בפרויקט די מעניין לפני כ-5 חודשים. אני שובצתי כארכיטקט והותל עלי התפקיד לתכנן את הפרויקט: טכנולוגיה, תהליכי פיתוח, כלים, הכל. הפרויקט נבנה עבור חברת InfoChoice שמתמחה בהשוואת מוצרים פיננסיים באוסטרליה. מוצרים כגון הלוואות, כרטיסי אשראי, חסכונות וכ"ד. האתגר הכי מעניין בפרויקט לדעתי היה המודול שאחראי על קליטה ונירמול נתוני המוצרים השונים וכן ההשאווה של אותם נתונים.

למרות שאני גאה למדי בחלק מהמודולים שייצרתי, החלטתי לא לשעמם אתכם למוות בפרטים. חוץ מזה, למען ההגינות יש לומר שהשתתפתי רק בחלק המעניין של הפרויקט: הארכיטקטורה. עם תחילת העבודה המעשית נלקחתי לטובת הפרויקט במיקרוסופט וכך נחסכה ממני העבודה המייגעת של מימוש החזון הגרנדיוזי שייצרתי :)

אבל כן היה צוות שעמל קשות על מנת להגיש את המוצר ללקוח. אותו צוות עשה עבודה מצוינת ולכבוד כך הוא זכה בצוות הרבעון שמקנה כ 500 דולר לביזבוזים (לי היה הכבוד לפני כשנה אם אתם זוכרים את הגיחה למסעדת summit). לשמחתי הרבה הוזמנתי לאירוע סיום הפריוקט שנחגג במסעדת תיירים גרמנית עם הרבה בירה, שומן ואווירת שמח.


את הערב התחלנו בסבב בירות של חצי ליטר או ליטר שלם וקצת פטפטט. המשכנו עם מנות גדולות במיוחד של נקניקיות שמנות, נתחי חזיר ושאר מאגרי כולסטרול רע מלווה בעוד בירות גדושות. קצת אחרי תחילת הארוחה התחילה הלהקה לנגן. אחר כך הופעלנו לתחרויות פאב מפגרות כדוגמת תחרות שתייה, תחרות תקיעת מסמרים ונגינה בפעמונים. היה שמח וכמובן היה הרבה מאוד אלכוהול: חוץ מהבירה שנשפכה כמו בירה (כי מים לא היה שם), הזמנו גם מנות שוט טיפוסיות של כל מני משקאות מבוססי פירות שמזכיר קצת וודקה בחוזק ובטעם אבל הרבה פחות חריף (השם, כמובן, לא זכור).


את הערב סיימנו בתפזורת: חלק עזבו מוקדם עם סיום הארוחה, אני נשארתי עד קצת אחרי 11 בלילה כשעוד יש תחבורה ציבורית ומאט ומיכאל עזבו באחת בלילה. מאט הוא הבחור עם הבירה של ה-1 ליטר והוא החליף אותי בפרויקט. היה לו הרבה חוויות נוראיות לשכוח והוא בהחלט ניסה לפצות על כך בכמות מטורפת של יותר מ-5 ליטר בירות (למחרת הוא לקח יום חופש משום מה). מיכאל הוא מנהל הפרויקט שהיגר לאוסטרליה מגרמניה והוא גם בחר את מקום האירוע.


היה ערב מענג ובתור צ'ופר למחרת תוכננה מסיבת סיום שנה בעבודה. כלומר, עוד אלכוהול ואוכל שמן. קשה פה באוסטרליה, הא?

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home